سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرانجام صاحب شورای کار شدیم

معنی نداشت که دم به ساعت ، همه راه بیفتیم و کوچه و خیابان را برهم بریزیم و با داد و هوار ، تظلّم خواهی کنیم و در نهایت هم به جز سرشکستکی و غش و ناله و نفرین ، با دست خالی پیش زن و بچه امان برگردیم! حالا مهدی اله پرست ، محمد رضا اشکشی ، اصغر خوش چشم ، رضا رضائی ، محمدآقا جان زاده،سعید ربانی ،علی ایزدی و حسین باغبان(اصلی ها) و تقی جعفری طاهری ،عباس میزائی بیدگلی ،عباسعلی جمالی بیدگلی ،قاسم علی اکبرزاده آرانی و مهدی قصاع کاشانی(بدلی ها) حقّ ما را از حلقوم کارفرماهای ناجوانمرد بیرون می کشند.امیدوارم این کارفرماهای بخش خصوصی بر سر عقل بیایندو جواب درست و حسابی برای این نمایندگان ما داشته باشندوگرنه به درگاه خدا بست می نشینیم و از او دادخواهی می کنیم.آن هم چه دادی که نتیجه اش همانی باشد که در طول این بیست سال بخصوص بر سر ما آورده اند.چوب خدا هم که صدا ندارد؛ بعضی را خبر داریم که به مرض سلاطون در گذشته اند؛ خدا از سر تقصیراتشان بگذرد، خدا به خاطر کارهای خوبی که کرده بودند، زود خلاصشان کرد تا کوله بار گناهانشان سنگین تر نشود. امّا وای برکسانی که با قساوت قلب آتش به جان زحمتکشانی انداخته اند، که به جز استیفای حقّ خودشان، هیچ مطالبه ی دیگری ندارند.
زبانم لال اگر کسی در نظام اسلامی، برای اینکه آب به آسیاب دشمن بریزد، مردم آزاری کندتابرای انقلاب و مسؤولان صدیق آن دردسر درست کند؛ امکان ندارد که خدا بر سر خشم نیاید و دودمانشان را بر باد ندهد.
این خط و این نشان، اگر یک زمانی کارفرمایی را دیدید که از خدا طلب مرگ می کند و پاسخی نمی گیرد و همه ی زندگی اش عین عذاب شده و در چاه ویل گرفتار آمده است؛ یقین بدانید که به کارگر جماعت خیلی ستم کرده است.این نوع عذاب ها هم مخصوص اشرار یهود است،آن ها هستند که به صغیر و کبیر رحم نمی کنند.
خدا لعنت کند صهیونیسم را که این طور دنیا را به فساد کشید. مسلمانی و دروغ ! ابدا ! مسلمانی و ستم به زیر دست!حاشا و کلّا ! مسلمانی و مردم آزاری ! چنین چیزهایی امکان نداشت! این بدجنس های یهود بودند که این اخلاق ابلیسی را ترویج دادند و رابطه های برادری و انسانی را قطع کردند. امیدوارم به خود بیاییم و به آیین مسلمانی در آییم و زندگی کنیم.
آخیش ! درد دل کردم تا دلم خنک شود.بنی آدم اعضای یکدیگرند/ که در آفرینش زیک گوهرند...
خبر زیر را هم  داشته باشید: 


شنبه 8 مرداد 1390

شرکت ریسندگی ،بافندگی ونساجی کاشان دارای شورای اسلامی کار شد!

پس از گذشت بیش از 10 سال سرانجام با برگزاری انتخابات شرکت ریسندگی ،بافندگی ونساجی کاشان دارای شورای اسلامی کارشدوتعداد 8 نفر به عنوان اعضای اصلی و5 نفربه عنوان اعضای علی البدل این شورا ی اسلامی کاراین شرکت انتخاب شدند.

کاشان - ایلنا : پس ازبرگزاری انتخابات توسط اداره کارواموراجتماعی شهرستان ویژه کاشان واخذ رای در روز دوشنبه 27 وشمارش آن درروز سه شنبه 28 تیرماه زیر نظر اعضای هیئت نظارت وبا حضور دواطلبین ونماینده شرکت پس از شمارش 780 رای با توجه اکثریت نسبی آراء تعداد 8 نفر به نام های مهدی اله پرست ، محمد رضا اشکشی ، اصغر خوش چشم ، رضا رضائی ، محمدآقا جان زاده ?سعید ربانی ،علی ایزدی و حسین باغبان به عنوان اعضای اصلی وتقی جعفری طاهری ،عباس میزائی بیدگلی ،عباسعلی جمالی بیدگلی ،قاسم علی اکبرزاده آرانی و مهدی قصاع کاشانی به عنوان 5 نفراعضای علی البدل این شورا انتخاب شدند .
به گزارش خبرنگارایلنا درکاشان شایان ذکراست که شرکت ریسندگی وبافندگی ونساجی شهرستان کاشان از ابتدای سالجاری به علت مشکلات بازنشستگی ،عدم دریافت سنوات ،33ماه حقوق معوقه وعدم نقدینگی جهت خرید مواد اولیه همچنان تعطیل است که مسئولین ایجاد شورای اسلامی کار دراین شرکت را به عنوان نماینده قانونی جهت رتق وفتق مشکل کارگران واین واحد تولیدی یکی از ضروریات وبرون رفت ازاین بحران می دانستند که امید می رود با توجه به اینکه این شرکت بیش از 10 سال است که فاقد شورای اسلامی کار می باشد ،اعضای منتخب وجدید شورای اسلامی کار این شرکت بتوانند با هماهنگی ،همکاری ،همدلی مدیریت ومسئولین ازبحران ومشکلاتی که بوجودآمده وپیش رودارند براختی عبورکنند تا مجددا وارد چرخه فعالیت وتولید گردد.

کد خبر : 897
نویسنده : رسانه فجر
منبع خبر : ایلنا


» نظر