سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تحولات بزرگ در کارخانجات ریسندگی و بافندگی کاشان

فرماندار کاشان:
تحولات بزرگ در شرکت ریسندگی و بافندگی کاشان صورت می‌گیرد
 
 

معاون استاندار و فرماندار کاشان از اجرای برنامه‌های جدید برای حل مشکلات شرکت ریسندگی و بافندگی کاشان و کارگران آن خبر داد.


 به گزارش روابط عمومی فرماندالری ویژه کاشان"حسینعلی حاجی"در حاشیه افتتاح پروژه های دهه فجر شهرستان کاشان در جمع خبرنگاران گفت: از مجموع یک‌هزار و 430 کارگر این شرکت به زودی 450 نفر از آنها بازنشسته می‌شوند.
وی از تشکیل جلسات مهم با مسئولان سازمان تامین اجتماعی در سطوح کشوری، استانی و شهرستان در روزهای 12، 18 و 19 بهمن ماه سال جاری خبر داد و افزود: با تصمیماتی که گرفته شد بازنشستگی این تعداد کارگر می‌تواند گام مهمی برای اجرایی شدن طرح شرکت که در خرداد ماه سال جاری ارائه و پس از بررسی دو ماهه تصویب شد، برای رسیدن به نقطه سر به سر باشد.
معاون استاندار و فرماندار کاشان تامین نقدینگی برای پرداخت پاداش و حقوق شب عید کارگران را از دیگر مصوبات جلسات اخیر مسئولان عنوان کرد.
حاجی همچنین از تغییر دو نفر از اعضای هیئت مدیره شرکت ریسندگی وبافندگی کاشان خبر داد و خاطرنشان کرد: جلساتی را با هیئت مدیره جدید داشته‌ایم و برنامه‌های دقیق و حساب شده‌ای را که ارائه داده اند مورد ارزیابی و بررسی قرار می گیرد.


» نظر